ingen rubrik~~

Hellu, jag ska börja med att svara på en kommentar:)
Jo asså de e FÖRBJUDET att inte känna till dem, men lugn, jag ska hjälpa dig:D
The GazettE, är ett japanskt Visual Kei-band som blandar rock och metal med pop och även en del hip-hop.
Namnet ”the Gazette” uttalas: ”the GazettO”.
Vo. Ruki
Gu. Uruha
Gu. Aoi
Ba. Reita
Dr. Kai
här är en av mina fav. låtar med dem:D
----------------------------------------------------------------------
Det har kommit ut en engelsk version på Wedding Dress,
Vad tycker ni om den?

original:


Kommentarer
Postat av: bellan

h usch jag trodde att taeyang sjöng den engelska versionen !!! xD haha nä orignalet var lugnt MKT bättre :P <3<3<3

2010-03-17 @ 13:10:03
Postat av: chiaki

sv. haha de e jag som har konstig layout (om den är helt typ vit bara..?)

det heter att jag håller på att göra en ny, men det har hamnat lite på hälft XD

eller den är typ näästan klar (finns på xchiaki.livejournal.com) men jag är inte nöjd, så jag tänke göra en ny då jag får tid XD

2010-03-17 @ 19:25:38
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

mjoo... men bara man liksom har en färdig grund (man måste hitta nån färdig layout som nån har gjort..) så är det inte så jättesvårt att fixa om.. Nästan som i blogg.se ^^

2010-03-17 @ 19:42:11
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Sara

Cough, cough 'Scuuuse meee! Expert opinion coming thru! Nähmen, i egenskap av en dude som vill förstå låtarna man lyssnar på så var covern bättre, men orginalvideon var ju dock fräsigare =P

2010-03-17 @ 22:39:19
URL: http://awkwardturtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: