Big Pang Xing As 8D

Haha min skola börjar kl 10 och jag åker hemifrån kl 8, asså fy vad tidigt :/
Men jag fick träffa BELLA❤~ på tåget:D
Och vi ska starta ett tjej band xD Och mr.G ska klä ut sig till tjej xD
Vi ska heta : *pekar på rubriken* :P haha xD

WHOAAA:O Asså  park hyo shin e sååååå fuuuul nu:O
jag menar från dethär:

TILL DET HÄR!!!!

Eew...


シド - WHAT's IN コメント 2010.02.19.wmv

En danscover på Rainism:P It's quite AWESOME!!!

def dance sun(bigbang) wedding dress 태양 웨딩드레스

AWESOME DANS:D

Kommentarer
Postat av: bella

hahahah asså nicole vi är bara såå grymma tsm !! XD hahahah mr.G.... hahahahah XD <3<3<3<33<3<3<33

2010-02-25 @ 12:10:01
Postat av: Erica

Oj.. tar det två timmar att komma till skolan..?

2010-02-25 @ 14:37:35
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: