Camilias LoL testgrej

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"vuxit upp i Los Angeles men återvänt till Japan på 1950-"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Eluttag

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Anna Ankas jul XD

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

12.18 (den e 12.32) -.-

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

pappas dator

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Idag för att skotta snö

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

intervjuer..

8. Vad har du på dig?

Lila/svart tunika/tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Drömde om att jag var kär i en katt.. men en Niclas tog katten ifrån mig:S

10. När skrattade du senast?

Idag :D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

klocka, kors, tavlor och en massa pärmar

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Njaa.. heh *blushing*

14. Vilken var den senaste film du såg?

heh Dramat tokyo love story:3

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

hmm.. en privat konsert med Miyavi och the GazettE ;)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

"I like big butts and I cannot lie, the other brothers can't deny,

when a girl walks in..."

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

hmm ehh venne.. typ allt xD

18. Tycker du om att dansa?

YeeY

19. George Bush?

Bajsar snett på han xD

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Flicka: Hana elr Emma
Pojke: Jonathan elr Jasper


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

JA! :]

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Min pappa
Magbältet
"the evil 'djurplanktonet' 
Spiderman


Kommentarer
Postat av: Magbältet! =D

ASG XD

Btw så kanske jag skaffar en blogg nästa år ;D

"Nyårslöfte" you know xD

But I'll svara på den här på picturedaybook x]

2009-12-21 @ 21:31:47
Postat av: Empajempa

Emelie goes drömtolkning! 8D

Det betyder att du innerst inne alltid har älskat mig, men så kom lilla Nickeponken och bara SNODDE mig! Am I right? x)

2010-01-03 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: