The Hunger Games

Asså jag har fastnat! Läste ut trilogin på både svenska och engelska XD jag tror att jag är mer galen i dem än var jag va i Twiligt XD haha
och peeta (Josh H.) e så söt:3 hehe asså, I'm so weird, han e ju inte asiat liksom XD
heh, på vår studentskiva förra veckan så fick alla ett "klassens ...", jag blev klassens korean XD haha när Sara började att berätta om att "den här tjejen gillar män ifrån en viss världsdel, asien, och det är mer ett beroende blablabla" så började alla att kolla på mig XD heh I'm quite obvious with my obsession XD

Tog den här från Sunny, ja jag har tråkigt ;A; (och jag hoppade över några frågor med flit, sånt som jag helst inte skriver om på bloggen)

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? RAVEN, asså jag vet inte varför, men jag tycker att namnet låter så himla snyggt:3
2. Vad kan du verkligen INTE äta? Svarta Oliver! ;A;
3. Vilken var den senaste filmen du såg? Hungerspelen och Ratatouille :D
4. Har du bra självförtroende? aah~
5. Äger du en onepiece? nä, vill hellre ha en kigurumi^^
6. Snusar eller röker du? neej, vill inte dö i förtid
7. Beskriv ditt drömutseende. asiat? fast jag gillar att vara ginger:P
8. Skriv namnet på någon du ser upp till. Mamma, pappa, Jesus och 2NE1's CL :D
9. Någon du har kysst. aah?
10. Den du saknar? Akane Shiroma <3
11. Den du senast sov över hos? Tuth
12. Vem skrev du senast med på Facebook? Tror det var en kusin XD
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? aah, jag och Bella:D
14. Vad väljer du, godis eller chips? Chips!
18. Din absolut sämsta egenskap? Att typ sluta tänka i mitten av en mening, så att jag inte fattar vad jag säger XD
19. Din bästa egenskap? att jag är ginger!
20. En låt du är beroende av just nu? hmm... SHINee's Sherlock~
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? "Du har för lite pengar blablabla"
29. Vad handlade din senaste dröm om?
Att jag flög
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det?
1,70~
32. Vilken är den bästa svenska filmen? Åsa-Nisse XD
33. De bästa svenska skådespelarna? ehh, Alexander Skarsgård?
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? HP!
35. Ditt humör för tillfället? tröööttt, sjuk
36. En vacker person: Du!
41. Någon du vill träffa:
ehh jaa, alla bor typ i Sydkorea XD
42. När grät du senast? Varför? (typ förra onsdagen)När Rue dog i hungerspelen ;A; 
43. Sminkar du dig varje dag? NEVER! haha har inte tid
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? båda
45. Är du helsvensk? nej, chilenare, britt, och skandinavisk~
46. Den bästa bloggen? xiaxue.blogspot.com~ hon e cool
47. En artist/ett band du inte gillar: Beatles...
48. En artist/ett band du gillar: måånga, 2PM, 2NE1, Rihanna
49. Är du en nagelbitare? nope
50. Vad vill du bli när du blir äldre? venne, läkare, lärare, soffliggare?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: