Day 2: Edit of Bom

blev inte så nöjd med den T___T men bommie e fin:D



Kommentarer
Postat av: Daniella

Bommie är så söt <3

Svar: Hihi jag håller med ^^ Men av de fem så skulle jag helst vilja att Sunny, Tiffany & TaeYeon ska vara med, för de tre är mina favoriter när det gäller main vocalist, självklart så har SeoHyun & Jessica fina röster med :D



Håller med, HyoYeon borde vara med i en dansgrupp, de borde typ göra en dansgrupp som uppträdder på olika shower, jag tycker att hon och f(x)'s dancing machine(är det Luna?), Minzy från 2NE1 och några andra dancing machines i andra tjejgrupper borde vara i en dansgrupp :D



Waah, SooYoung är så jäkla underbar, jag ÄLSKAR hennes humor och hon är skitsnygg :D



Jag har tre styckna, Zelo, DaeHyun & YongGuk! Men om jag bara får välja en så blir det lätt DaeHyun, hans röst gör så att jag får gåshud<3

2012-04-28 @ 11:59:13
URL: http://daniellas.webblogg.se/
Postat av: baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

guu, Bom är så söt!

2012-04-28 @ 18:17:43
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: