025; Julmys

Julen kommer ju snart, hoppas du inte har glömt det XD.
Älskar jul och mys och paket och ljus och lussebullar och annat mysigt som har med julen att göra.
Men, jag försöker att göra mitt bästa för att hålla mig till fyra veckor innan julafton.
Det är minnsann inte det lättaste, hela världen är nästan full av jul redan och har varit i flera veckor.
Menmen, man får göra sitt bästa. Kan dock inte låta bli att bygga upp världens största förväntan inför årets julfirande, som började med lussebullar för två veckor sen LOL, haha jag kan inte hålla mig XD

Tumblr_luakv2dy091qe49wpo1_500_large
Tumblr_luky1pcmbd1qfcqe0o1_500_large
bilder från weheartit.com


btw, Idag provade jag pepparkaksmuffins, riktigt goda!

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: ååh tack för tipset :D ska kolla hennes blogg då :3



kramar<3

/kokorochan

2011-11-17 @ 16:14:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Chiaki

Åh fick sån härlig julkänsla av dina bilder (dessutom sitter jag och lyssnar på min xmas-lista i iTunes)

Jag måste börja planera julklappar snart! (och inte stressa...,måste påminna mig själv det XD)

2011-11-21 @ 16:04:33
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: