024; Blood And Chocolate

ska äntligen skriva ett riktigt blogginlägg !!
i måndags så hade vi en idrottsdag/utedag som va heelt onödig,
asså jag har ju inte ens idrott längre så jag får ju inte betyg i det ...
vi gick på promenad till Edsbergs Slott och typ nästan runt den sjön, satte oss där vid vattnet och frös,
sen gick vi tillbaka.... onödig dag
men tog några bilder:D
iskallt
en vacker soluppgång!:D
och en bild på Bruno (min fluffiga kanin)
btw, har någon sett filmen Blood and chocolate? asså den verkade intressant:3
och jag ska nog ha en tävling snart:3

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hihi tack =)

Vilka brukar du lyssna mest på då? :p

2011-11-17 @ 10:22:43
URL: http://daniellam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: